Marketmuodissa hurmaavat syksyn trendivärit luumu, roosa ja harmaa

Muodikas pukeutuja yhdistää merkkivaatteita marketmuotiin tai pukeutuu siihen kokonaan. Marketmuodin läpilyönnistä on puhuttu pitkään ja tämä syksy näyttää nostavan sen uudelle tasolle.

Kaupan liiton tutkimuksen mukaan isot hypermarketit, kuten K-Citymarketit, myyvät vaatteita vaatteisiin erikoistuneita ketjuja enemmän. Tänä syksynä markettien tarjonta on jälleen muodin aallonharjalla, mikä tarjoaa mahdollisuuden yhdistää eri materiaaleja.

– Mywear-mallistomme auttaa jokaista löytämään oma tyylinsä ja ilmentämään vaatteilla persoonaansa, K-Citymarketin pukeutumisen ostopäällikkö Katja Lehtilä toteaa K-ryhmän tiedotteessa.

Syksyn trendiväreinä mywearilla ovat luumu, roosa ja harmaa. Mallistosta löytyy myös kukkakuvioita, pepita-ruutuja ja ruusukultaa.

Materiaaleilla saa tänä syksynä leikitellä. Kivana yhdistelmänä toimivat esimerkiksi vahapinnoitetut housut ja pörröneule. Mywear tarjoaa pörröneuleen pariksi myös alusvaatteet, kengät, laukun ja kevyttoppatakin, joko saman värisenä tai alkuperäistä värisävyä täydentäen. Mywearin vahvuutena onkin vaatemerkin yhdisteltävyys, laajuus ja monipuolisuus, sekä kokonaisvaltainen ajattelu.

– Marketmuodin etuna on, että samasta kaupasta saa kätevästi koko perheen vaatekerran ruokaostosten yhteydessä, Lehtilä kertoo.

Materiaaleissa ja yksityiskohdissa suositaan tänä syksynä pitsiä ja helmiä, joita  löytyy niin housuista, alusvaatteista kuin kengistäkin. Myös sametti on nousussa.

Mywearin lisäksi K-Citymarketeista löytyy Janina F -mallisto

Janina F -malliston syysvaatteissa erottuvat samat kauniit syksyn sävyt. Esimerkiksi pitkissä neuletakeissa harmaaseen on yhdistetty roosaa tai vihreään vivahtavaa graffitinharmaata. Parasta on, että malliston kokohaitari on laaja ja vaatteet sopivat useille vartalotyypeille. Janina Fry suunnittelee jokaisen vaatekappaleen itse, ja miettii vaatteita suunnitellessaan, mitä haluaisi nähdä omassa vaatekaapissaan. Hän pitää tärkeänä myös leikkauksia ja istuvuutta.

Itse hurahdin alla olevaan jättineuleeseen samantien! Mitkä sävyt ja hurjan pehmoinen materiaali!

Lue lisää Janina F -mallistosta: Janina F tuo arjen luksusta naisten vaatteisiin.

Anna Liljeroos

Anna Liljeroos

Neuvosta vaari ja Hetkiä idässä -blogien takana on itähelsinkiläinen perheenäiti Anna Liljeroos. Neuvosta vaari on itäisen Helsingin oma niksipirkka, Hetkiä idässä taas innostaa liikkeelle ruokahalua herättäen.

Aiheeseen liittyen

Tervetuloa Eastonin joulun avaukseen la 23.11.

Tervetuloa kauppakeskus Eastonin joulun avaukseen la 22.11. klo 11-15. Tule nauttimaan joulutorttuja, tapaamaan joulupukkia ja pelaamaan kinkkubingoa.

Neuvosta vaari
15.11.2024

Finlayson pop-up palvelee Eastonissa tammikuun loppupuolelle asti

Rakastettu Finlayson pop-up on palannut Eastoniin ja palvelee meillä tammikuun loppupuolelle saakka. Liikkeestä löydät kauniita kodintekstiilejä ja sisustustuotteita loistavin ale-hinnoin.

Neuvosta vaari
12.11.2024

Kaiverra hurja kurpitsalyhty tai kaksi halloweeniksi

K-Citymarket Eastoniin on koottu upea valikoima kauden kurpitsoja. Kaiverra oma kurpitsalyhty terassille tai hae valmiiksi tarroitettu minikurpitsa halloweenia koristamaan.

Neuvosta vaari
24.10.2024

Hurrrjan herkulliset haamuneliöt halloween-juhliin

Eastonista saat kaiken tarvittavan hurjiin ja hauskoihin halloween-juhliin. Kokeile leipoa helppoja ja herkullisia haamuneliöitä juhlatarjottaviksi. Nappaa meiltä myös asut, koristeet ja makeiset mukaasi.

Neuvosta vaari
24.10.2024

Info

Sitä itää -kanta-asiakkuusohjelman säännöt

Sitä itää on Suomen yhteisöllisin kanta-asiakkuusohjelma, joka ilahduttaa yksilön sijasta kokonaista yhteisöä. Jokainen kampanja-ajan asiointikerta Easton Helsingissä kerryttää Sitä itää -pottia, jolla sponsoroidaan äänestyksessä valittua itähelsinkiläistä kehityskohdetta. Sellainen voi olla vaikkapa paikallinen tapahtuma, paikka tai yhteinen toiminta. Parempi Itä-Helsinki ostos kerrallaan!

Sitä itää -kanta-asiakkuusohjelman kautta Easton sponsoroi yhteensä kahta kohdetta vuodessa, ja ne voivat olla summaltaan 1000–3000 €. Sitä itää -kohteiden valinta ja lopulta sponsorointi rakentuu kolmen eri vaiheen ympärille: 1. Ehdota 2. Äänestä 3. Asioi. Kuka tahansa saa ehdottaa kehitysideoita, kunhan ne sijaitsevat Itä-Helsingin alueella. Sitä itää -kohteelle annettava tarkka summa määräytyy sen mukaan, kuinka paljon Eastonissa on kampanja-ajankohtana tehty yksittäisiä asiointikäyntejä.

Ehdota

Kuka tahansa voi ehdottaa itähelsinkiläistä kehityskohdetta Eastonin verkkosivujen kautta: www.eastonhelsinki.fi/sitäitää. Kohde-ehdotuksia kerätään erillisinä kampanja-aikoina. Ehdotetut kohteet moderoidaan asiattomien julkaisujen eliminoimiseksi ja julkaistaan sivustolla muutaman päivän aikana ehdotuksen jättämisestä. Eastonilla on oikeus jättää kohde julkaisematta, mikäli se kokee sisällön asiaan sopimattomana.

Easton tekee ehdotetuista kohteista esivalinnan seuraavaan vaiheeseen. Valinnan kriteereinä ovat:

  1. Kohde on toteutettavissa kuvatulla summalla
  2. Kohteen toteutukselle on osoitettu selkeä toteuttava taho tai henkilö, ja tältä on saatu alustavasti suostumus hankkeeseen osallistumiselle
  3. Pyydetty kehityssumma vastaa toteutukseen tarvittavaa määrää
  4. Kohde sijaitsee Itä-Helsingin alueella
  5. Kohde auttaa kehittämään paikallista hyvää

Äänestykseen valitaan kolme kohdetta, joihin Easton ottaa yhteyttä henkilökohtaisesti.

Äänestä

Eastonin esivalitseman kolmen kohteen välillä toteutetaan julkinen äänestys Eastonin verkkosivuilla: www.eastonhelsinki.fi/sitäitää. Äänestys on käynnissä kahden viikon ajan. Kuka tahansa voi käydä äänestysajanjakson aikana äänestämässä kohdetta yhden kerran. Eniten ääniä saanut kohde pääsee asiointivaiheeseen mukaan.

Asioi

Eniten ääniä saaneelle kohteelle kerrytetään pottia asioimalla Easton Helsingissä neljän viikon välisenä ajankohtana. Jokainen kampanja-ajankohdan aikainen asiointikerta kerryttää pottia saman verran, 1–5 senttiä. Mikäli tavoitesumma saadaan kasaan etuajassa, kerryttäminen lopetetaan aikaisemmin. Jos summasta ei täyty tarpeeksi kohteen toteutumiseen, kampanja ei toteudu.

Summan antaminen kohteille

Varsinainen tuki menee Eastonin markkinointibudjetista sen mukaan, montako asiointia Eastonissa on ajankohdan aikana tehty, eli yksittäisestä ostoksesta ei mene suoraan rahaa kampanjaan.

Äänestyksen voittaneesta kohteesta tehdään Sitä itää -kampanjan jatkomarkkinointia varten lyhyt video tai haastattelu sekä toteutuneesta kohteesta otetaan kuvia. Osa kohteista tulee olemaan esillä Eastonissa sijaitsevassa Sitä itää -galleriassa. Keskolla ja Easton Helsingillä on oikeus hyödyntää Sitä itää -kampanjan aikana tuotettuja materiaaleja muussa markkinoinnissaan.

Kohteeksi valittu kehityskohde tulee toteuttaa kahden kuukauden kuluttua lahjoitussumman saamisesta ja toteuttajatahon on toimitettava suunnitelma sekä kuvat toteutuksesta Easton Helsingille.

Arvonnan säännöt

Arvonnan järjestää Kesko Oyj yhteistyössä Easton Helsinki -kauppakeskuksen kanssa.

 

Easton Helsingin Easton Bravuuri -arvonnassa voi voittaa 50 € -arvoisen K-ryhmän lahjakortin julkaisemalla kuvan omasta bravuuristaan Instagramissa ja lisäämällä kuvatekstiin kampanjan virallisen hashtagin #eastonbravuuri. Lahjakortteja arvotaan yhteensä 10 kpl. Arvonta järjestetään 11.9.–13.10.2017. Arvonta suoritetaan ja voittajat julkaistaan jokaisen viikon perjantaina klo 16. Kaikki perjantaisin 12.00 mennessä Instagrammissa julkaistut kuvat otetaan arvonnassa huomioon.

Osallistumalla arvontaan hyväksyt arvonnan järjestäjän säännöt:
1.Voidaksesi osallistua arvontaan Instagram-tilisi tulee olla julkinen. Arvonnan ikäraja on 13 vuotta. Easton Helsingin työntekijät eivät voi osallistua arvontaan.
2. Arvonnassa otetaan huomioon ainoastaan ne kuvat, jotka on julkaistu kampanja-aikana ja merkitty #eastonbravuuri-hashtagilla
3. Kuvan lähettäjällä tulee olla oikeudet kuvan lähettämiseksi arvontaan. Lähettäjällä on oltava suostumus sekä kuvaajalta että kaikilta kuvassa esiintyviltä henkilöiltä.
4. Arvonnan järjestäjällä on oikeus poimia Instagramista #eastonbravuuri-hashtagilla merkittyjä kuvia ja ohjata ne eastonhelsinki.fi-sivuston someseinälle. Kuvia ei käytetä Eastonin markkinoinnissa tai mainonnassa ilman kuvan ottajan lupaa.
5. Arvonnan voittaja julkaistaan Easton Helsingin Instagramissa: https://www.instagram.com/eastonhelsinki/. Mikäli voittajaa ei tavoiteta 10 päivän sisällä, arvonnan järjestäjällä on oikeus suorittaa voittajan valinta uudestaan.
6. Lahjakortin lunastamiseen sovelletaan lahjakortin sääntöjä. Palkintoa ei voi vaihtaa rahaksi.
7. Arvonnan järjestäjän vastuu rajoittuu näissä säännöissä mainitun palkinnon euromääräiseen arvoon. Arvonnan järjestäjä ei vastaa mahdollisista teknisistä syistä tapahtuneista virhearvonnoista, todetuista väärinkäytöksistä tai teknisestä toimimattomuudesta järjestäjästä tai yhteistyökumppanista riippumattomista syistä. Arvontasivu toimii useimmilla yleisin käytössä olevilla selaimilla.
8. Arvonnan sääntöjen lisäksi osallistujat sitoutuvat noudattamaan Instagramin käyttöehtoja. Instagram ei ole mukana arvonnan järjestämisessä.

Aukioloajat

ma–su 24h

 

Palvelut

Noutopiste

Lastenhoitohuone

Kierrätys

Esteettömyys

Julkinen liikenne

Eastonin K-Citymarketin ruuan noutopiste sijaitsee katutasossa, P1-kerroksessa. Tilaa tuotteet verkkokaupasta ja nouda ne kätevästi ostosten tai kotimatkan lomassa!

Lastenhoitohuone löytyy 1. kerroksen wc -tilojen yhteydestä.

Pullonpalautuspiste löytyy P2-kerroksen keskisisäänkäynnin yhteydestä. Rinki-kierrätyspiste löytyy Gotlanninkadun varrelta.

Taksin pysähdyspaikka sijaitsee katutasossa P1-kerroksen keskimmäisen sisäänkäynnin edessä. Invapysäköintipaikkoja löytyy runsaasti sisäänkäyntien välittömästä läheisyydestä.

Easton sijaitsee hyvien julkisten kulkuyhteyksien varrella. Itäkeskuksen metroasemalta pääset Eastoniin Hansasillan kautta tai esimerkiksi bussilla 97V. Lähimmät bussipysäkit sijaitsevat Kauppakartanonkadulla sekä Meripellontiellä.

Löytötavarat

Löytötavaroita voit kysyä K-Citymarketin asiakaspalvelupisteestä.

 

Sulje