Tahdomme olla idän arjen ykköspaikka!
Itähelsinkiläisen arjen sankari, Easton Helsinki viettää tänä viikonloppuna 4-vuotissyntymäpäiväänsä. ”On upeaa toivottaa ihmiset jälleen lämpimästi tervetulleiksi”, Eastonin kauppakeskuspäällikkö Mika Ohenoja summaa.
Koska viime vuoden synttärit jäivät koronan takia pitämättä, on hienoa, että kauppakeskuksessa voi jälleen järjestää pientä, turvallisesti toteutettua ohjelmaa.
– Korona-aika on kysynyt kärsivällisyyttä niin yrittäjiltä kuin asiakkailtakin. Onnekseen Easton on selvinnyt haasteista hyvin ja kävijämäärät ovat nyt lähes samalla tasolla kuin ennen pandemiaa.
Tästä on kiitettävä kaikkia yrittäjiämme, ja erityisesti ravintoloita, jotka reagoivat uuteen tilanteeseen nopeasti ideoimalla tilaus- ja noutopalveluita. Lisäksi kiitos kuuluu tietenkin myös asiakkaillemme, jotka ovat aktiivisesti käyttäneet palveluitamme ja luottaneet meihin vaikeinakin aikoina, Mika summaa.
Päivittäistarvikkeiden hankinta on ollut välttämätöntä myös etätyöaikana. K-Citymarketin 24/7 -aukioloajat ja verkkokauppa ovat mahdollistaneet turvallisen asioinnin kaikille asiakasryhmille. Loppuvuoden aikana suuren suosion saaneen kotiinkuljetuspalvelun kuljettajien määrää tullaan vielä entisestään lisäämään.
Monipuolistuneiden ja yhteen paikkaan keskitettyjen pakettipalveluiden ansiosta tilaukset ja palautukset onnistuvat kätevästi myös muista verkkokaupoista.
Meillä on tilaa kohdata
– Haluamme on olla arjen asioinnin ykköspaikka Itä-Helsingissä. Niinpä iloitsemme siitä, että meille voi taas tulla viihtymään, tapaamaan tuttuja ja nauttimaan liikkeidemme ja ravintoloidemme monipuolisesta tarjonnasta. Uusin lisäys tarjontaamme on Twenty Two -kahvila, joka on erikoistunut herkullisiin vohveleihin.
Omien palvelujemme kehittämisen lisäksi osallistumme aktiivisesti koko Itä-Helsingin ja erityisesti Itäkeskuksen kehittämiseen yhteistyössä Helsingin kaupungin kanssa. Lisäksi tahdomme osaltamme edistää itähelsinkiläistä yhteisöllisyyttä ja nostaa valokeilaan paikallisia ihmisiä ja ilmiöitä mm. oman paikallismediamme kautta.
Asiakkailta saatu palaute on tärkeä mittari, jolla kauppakeskusta kehitetään. Tänä vuonna sen perusteella on mm. lisätty pyöräparkkeja ja roskiksia ja panostettu tilojen siisteyteen ja turvallisuuteen. Kaikenlainen palaute on erittäin tervetullutta myös jatkossa ja sitä voi lähettää verkkosivustomme kautta.
Nähdään Eastonissa!
Ps. Ollaanko kavereita? No ollaan! Tilaa Kaverikirjeemme ja pysyt perillä idän kuulumisista.
Anna Väre
Anna Väre on vapaa toimittaja, copywriter ja Eastorin toimituspäällikkö, joka Hyllyjen välissä -blogissaan kohtaa ihmisiä ja ilmiöitä Eastonissa ja sen ympärillä. Minun reseptini -juttusarjassa sukelletaan annosten ja asioiden ytimeen ja jaetaan vinkkejä parempaan arkeen.